شناسهٔ خبر: 66195909 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

معرفی بهترین تفریحات در استانبول

مسافرت‌های خارج از کشور همیشه جز علاقمندی‌های افراد بوده و دغدغه‌های خود را به دنبال دارد که‌ می‌بایست با آگاهی کامل پیش از سفر انجام شود. در میان کشورهای مقصد مسافرت‌های خارجی، ترکیه و به‌خصوص شهر استانبول جز پرطرفدار‌‌ترین مقاصد گردشگری افراد بوده است. برای این‌‌که در طی سفر دغدغه و نگرانی‌های کمتری داشته باشید بهتر است پیش از سفر اطلاعات کاملی در رابطه با مقصد گردشگری خود داشته باشید. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با سفر به استانبول به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به سفر کنید.

صاحب‌خبر -

 

 

پیاده‌روی در میدان تکسیم

میدان تکسیم یکی از نقاط مرکزی استانبول است که در محله بی اوغلو قرار گرفته و به بسیاری از خیابان‌های پرتردد و جذاب استانبول مانند خیابان استقلال دسترسی دارد. مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های گردشگری فراوانی در اطراف این میدان قرار گرفته است و همین مسئله باعث شده پیاده‌روی در حوالی میدان تکسیم به یکی از تفریحات جذاب سفر تبدیل شود. در چنین شرایطی یکی از برنامه‌های طول سفر خود را هنگام خرید بلیط هواپیما تهران استانبول پیاده روی در محله تکسیم‌ در نظر بگیرید.

غواصی

استانبول به‌واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد امکانات بهره بردن از دریا را برای شهروندان و مسافران فراهم کرده است. این شهر از سه طرف توسط آب احاطه شده و به همین دلیل غواصی جز یکی از تفریحات لوکس و جذاب این منطقه محسوب‌ می‌شود. لذت یک شنای پر از آرامش و دیدن جانوران آبزی کمیاب مورد علاقه بسیاری از مسافران است. لازم به ذکر است که برای استفاده از تفریحات آبی این سفر باید به جزیره Nwandros و Heybeliada بروید تا از این تفریح آبی یک خاطره به‌یادماندنی بسازید.

تفریحات استانبول؛ 54 کاری که باید در قلب ترکیه انجام دهید! - مجله گردشگری  سه کلیک

بالن‌سواری

تجربه پرواز میان آسمان آبی استانبول برای اغلب مسافران بسیار جذاب است. بالن‌سواری بر فراز مناطق مختلف استانبول و سواحل و دریای چشم نواز آن یکی از مطلوب‌‌ترین تفریحات ممکن است. برای تجربه این تفریح هوایی باید به ساحل منطقه کادیکوی مراجعه کنید. لازم به ذکر است که هزینه بالن سواری در استانبول اندکی زیاد است، از ان جایی که ممکن است شما هزینه بلیط پرواز تهران استانبول را نیز پرداخته باشید بهتر است هنگام انتخاب تفریحات خود در این شهر از جنبه اقتصادی نیز به آن نگاه کنید. اگرچه این تفریح هوایی قیمت بالایی دارد اما در سواحل کادیکوی قطعا افراد و خانواده‌های بسیاری را خواهید دید که بالن سواری را جز تفریحات خود در نظر گرفته‌اند چون لذت آن بسیار بیش‌‌تر از هزینه پرداختی است.

جیپ سافاری

یکی دیگر از تفریحاتی که به‌تازگی در استانبول مورد علاقه قرار گرفته است تور جیپ سافاری است. در این تفریح شما سوار بر یک ماشین آفرود در طبیعت زیبا و چشم نواز استانبول ساعت‌ها یک رانندگی جذاب و پرهیجان را تجربه‌ می‌کنید. اغلب هتل‌های واقع در استانبول تورهای جیپ سافاری مختص به خود را دارند و شما‌ می‌توانید از پرسنل هتل شرایط رزرو این تور را پرس و جو کنید. چنانچه علاقه‌‌مند به تجربه این تفریح هستید باید یک روز کامل از سفر خود را به آن اختصاص دهید چرا که زمان نسبتا زیادی را به سافاری مشغول هستید، بنابراین در صورتی‌که می‌خواهید به صورت رفت‌و‌برگشت بلیط هواپیما تهران استانبول را خریداری کنید حتما به این نکته دقت کنید و مدت زمانی که‌ می‌خواهید در استانبول اقامت کنید را درنظر بگیرید.

شهربازی بوستانچی

 شهربازی همیشه یکی از بهترین و دل‌انگیزترین تفریحات برای همه رده‌های سنی بوده و هست. طبیعتاً در استانبول نیز به‌واسطه گردشگران بسیاری که حضور دارند شهربازی‌های فوق العاده‌ای درنظر گرفته شده است. شهربازی بوستانچی یکی از مراکز تفریحی واقع در استانبول است که مسافران‌ می‌توانند به‌صورت خانوادگی از این جاذبه گردشگری لذت ببرند. این شهربازی کاملا مجهز بوده و بازی‌های بسیاری از جمله تونل وحشت، چرخ و فلک، اتوموبیل برقی و... وجود دارد و یکی از تفریحات مقرون‌به‌صرفه این شهر است.

جزیره کینالادا

 کینالادا یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی استانبول است. اگر به ساحل سرخ هرمز علاقه‌مندید قطعا جزیره کینالادا نیز می‌تواند توجه شما را جلب کند. اکوسیستم این جزیره شباهت زیادی به هرمز دارد و وجود آهن و مس در خاک آن باعث شده ساحلی با خاک قرمز و چشم‌نواز پیش روی چشمان شما باشد. تفریحاتی همچون کافه و رستوران‌گردی، تفریحات آبی و... در این جزیره وجود دارد که مسافران می‌توانند از طریق کشتی‌های تندرو و کندرو خود را در مدت زمان تقریبی ۳۰ دقیقه از استانبول به این جزیره برسانند.

دلفیناریوم

دلفیناریوم استانبول جز بزرگ‌‌ترین دلفیناریوم‌های جهان است که در سال ۲۰۰۸ میلادی تأسیس شد. این مرکز تفریحی دارای ۷ استخر با ظرفیت هزار نفر است که مسافران‌ می‌توانند هنرمندی و بازی زیبای دلفین‌های و برخی دیگر از آبزیان بزرگ غول پیکر را مشاهده کنند. علاوه بر این در دلفیناریوم بزرگ استانبول شرایط شنا و غواصی برای مسافران نیز فراهم شده و این بسیار لذت‌بخش است.

استانبول، بهترین ‌‌ترین انتخاب مقصد گردشگری

استانبول شهری پر از جاذبه‌های دیدنی و توریستی است که از گذشته تا به امروز مورد علاقه افراد بوده است. سفر به استانبول‌ می‌تواند جز بهترین و دل‌انگیزترین سفرهای ممکن باشد چراکه وجود مراکز دیدنی و گردشگری فراوان در کنار تفریحات متنوع بسیار جذاب است. از آن‌جایی که تفریحات متفاوتی در این شهر وجود دارد و برخی نیز نیازمند زمان زیادی هستتد بنابراین بهتر است پیش از سفر تفریحات انتخابی خود را تعیین کنید تا از برنامه سفر خود مطمئن شوید تا هنگام خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با مشکلی مواجه نشوید.

خرید بلیط جز آن دسته از مسائل مهم است که باید با آگاهی کامل انجام شود و از مراکز معتبر خریداری شود. مجموعه اسنپ تریپ با سابقه چندین ساله در زمینه انواع خدمات سفرهای داخلی و خارجی اعم از فروش بلیط، راهنمایی و مشاوره سفر، برگذاری تورهای چند روزه و...توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. توصیه‌ می‌کنیم پیش از هر گونه سفری نگاهی به خدمات فوق‌العاده این مجموعه بیاندازید و در صورتیکه در ترکیه باشید نیز می توانید به سادگی بلیط پرواز استانبول به تهران و یا هر شهر دیگری را تهیه کنید.

 

نظر شما