شناسهٔ خبر: 66438804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

خزعلی: حمایت از زنان سرپرست خانوار از برنامه های معاونت امور زنان و خانواده است

صاحب‌خبر -

شفقنا- معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار از برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

به گزارش شفقنا، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: طرح زیست عفیفانه با عنوان زندگی و بالندگی در معاون امور زنان و خانواده پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین آموزش‌های لازم را دهند که تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است.

او همچنین با اشاره به برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: هویت دختران و کمک به مهارت آموزی دانش آموزان در حوزه‌های سبک زندگی هم در حال انجام است.

خزعلی تاکید کرد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست و بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند به همین دلیل طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

او ادامه داد: حمایت از زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

نظر شما