شناسهٔ خبر: 66194229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند

شهردار تهران در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از آغاز نصب ۶۰ دستگاه پله برقی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پس از اتمام جلسه در حیاط دولت به میان خبرنگاران رفت و گفت: « برنامه ای برای واردات پله برقی از چین وجود ندارد و درواقع پله برقی تولید می شود. سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی ها آغاز و طی ۳ ماه آینده نصب آنها به اتمام می رسد.

او در ادامه به نصب دوربین روی لباس حریم‌بان و شهربان اشاره و عنوان کرد: «این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب صورت گرفته تا دستگاه‌های مسئول بتوانند نظارت بهتری داشته باشند.»

شهردار تهران در خصوص موضع شهرداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: موضع شهرداری در انتخابات پشتیبانی است. در دوره اول براساس ظرفیت‌ها و توان پشتیبانی کردیم و هم در دوره دوم این وظیفه را داریم.

واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد هم موضوعی بود که خبرنگاران پیگیری کردند و شهردار تهران در این رابطه گفت: «کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که ۱۰۷۱ دستگاه در ۲ قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظرها در مورد تأیید بسته‌ ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد. به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد اما طول کشید و مورد اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران قرار گرفت، به هر حال این کار انجام شد.»

علیرضا زاکانی با اشاره به زمان واردات واگن ها هم عنوان کرد: «امسال واردات واگن ها انجام می شود و طی ۴ سال واردات به اتمام می‌رسد.»

نظر شما