شناسهٔ خبر: 66178478 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

دانش سنتی به کمک حفاظت از محیط‌زیست می‌آید

مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانش سنتی محیط‌زیست به کمک حفاظت از محیط‌زیست می‌آید و ما در این خصوص دبیرخانه دایمی دانش سنتی محیط‌زیست را در دانشگاه شهرکرد راه اندازی کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سعید یوسف پور، مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه اولین همایش دانش سنتی محیط زیست در سالن همایش های دانشگاه شهرکرد، بیان کرد: دانش سنتی محیط‌زیست به کمک حفاظت از محیط‌زیست می‌آید و ما در این خصوص دبیرخانه دایمی دانش سنتی محیط‌زیست را در دانشگاه شهرکرد راه اندازی کردیم.

وی افزود: پیگیری تهیه کتابچه های دانش سنتی استان ها در حال انجام است و تاکنون جلسات متعددی با صاحبنظران داشتیم تا بتوانیم قدم های اولیه را در این زمینه برداریم.

او تاکید کرد: دانش سنتی محیط زیست در ابتدا برای خود ما نیز امر مبهمی بود اما با راهنمایی ریاست محترم سازمان و راهبری های بدنه کارشناسی سازمان محیط زیست و دانشگاه توانستیم به منابع دقیق تری دست پیدا کنیم.

مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانش سنتی محیط زیست می تواند شرایط بهتری را برای حفاظت از محیط زیست فراهم کند و در این زمینه از ظرفیت تشکل های محترم محیط زیست در تمامی استان ها استفاده خواهد شد.
 

نظر شما