شناسهٔ خبر: 66176748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل

تمهیدات ترافیکی پلیسی راهنمایی و رانندگی در راستای اجرای باشکوه مراسم رژه ۲۹ فروردین ماه از سوی پلیس راهور استان اردبیل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فتاحی، ۲۸ فروردین در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم رژه روز ۲۹ فروردین ماه تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در محل اجرای مراسم و معابر پیرامونی به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود: در این راستا از ساعت ۲۴۰۰ شب روز سه شنبه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع می باشد و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام خواهد شد.

فتاحی اعلام کرد: از ساعت ۰۷۰۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هرگونه وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین،ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی، خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام(ره) تا میدان بسیج تا اتمام مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل ادامه داد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد می توانند با تماس شماره تلفن های ۱۱۰و۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودروی خود مطلع شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار می رود همشهریان و هم استانی ها همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این مراسم یاری کنند.

انتهای پیام

نظر شما