شناسهٔ خبر: 66139916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خروش مردم گرمسار در حمایت از «وعده صادق» + فیلم

سمنان - ایرنا - مردم انقلابی گرمسار در اقدامی خودجوش روز یکشنبه در حمایت از حمله سپاه با عنوان «وعده صادق» و تنبیه رژیم اشغالگر اسرائیل تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهید ولایتمدار و انقلابی شهر گرمسار روز یکشنبه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع گرمسار، با اتحاد و همبستگی که در اقامه نماز جماعت داشتند، در میدان امام خمینی(ره) شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر اشغالگر کودک‌کش» سر دادند و جنایات این رژیم منحوس را محکوم کردند.

در این اجتماع مردمی، اقشار مختلفی از مردم و به ویژه نسل جوان و انقلابی حضور داشتند و همه یکصدا از جنایت های متعدد این رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

پیر و جوان، زن و مرد همگی آمدند تا به دشمن بگویند: توهم شکست ناپذیری آنان با شکست سنگینی مواجه شد و امروز جهان استکبار بیش از پیش به افول خود نزدیک شده است.

خروش مردم گرمسار در حمایت از «وعده صادق»

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما