شناسهٔ خبر: 66136219 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده سنای پاکستان موفقیت عملیات وعده صادق را به ایران تبریک گفت

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده مجلس سنای پاکستان اجرای موفقیت آمیز عملیات ضدصهیونیستی وعده صادق را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و افزود: این اقدام بیانگر اراده، توانمندی، شجاعت و استقامت ایران در پاسخ به تجاوزات اسرائیل است.

صاحب‌خبر -

سناتور علامه ناصر عباس جعفری روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت که اراده، شجاعت و توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی مستحق تمجید و همبستگی است.

رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان اجرای موفقیت آمیز عملیات وعده صادق علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ایران تبریک گفت و افزود: برای کشورهای مسلمان از جمله پاکستان بسیار مهم است که در کنار ایران بایستند و از کسانی که بی‌ثباتی در منطقه را تداوم می‌دهند، بخواهند تا پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: بدون شک مردم پاکستان بی چون و چرا از جمهوری اسلامی ایران حمایت‌ کرده و در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین می ایستند.

سناتور جعفری اظهار داشت: اقدامات رژیم اسراییل با حمایت آمریکا نمی تواند بدون پاسخ باقی بماند لذا زمان آن فرا رسیده است که صدایی واحد برای حمایت از قوانین بین المللی علیه جنایات اسرائیل و جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان بی گناه بلند شود.

وزارت امور خارجه پاکستان ساعاتی قبل با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از تحولات فعلی خاورمیانه، خواهان خویشتنداری همه طرف‌ها شد و اعلام کرد: اسلام‌آباد پیش‌تر نسبت به پیامدها و خطرات حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

نظر شما