شناسهٔ خبر: 66134581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش دبیر هیات کشتی همدان به سرنوشت وفایی پور: جای امیدواری است

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی همدان در خصوص سرنوشت هادی وفایی پور ملی پوش این استان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هر چند چرخه انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک کسب عنوان قهرمانی در آسیا بود و وفایی پور به این مهم نرسید، اما جای امیدواری برای قانع شدن مسوولان فدراسیون وجود دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا کرمی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: با مسوولان فدراسیون کشتی رایزنی می‌کنیم که این کشتی گیر هم در انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم حضور یابد.

وی اضافه کرد: وفایی پور از ۲ هفته قبل دچار سرماخوردگی شدید شد که حتی مشکوک به آنفلوآنزا بود و این بیماری در افت بدنی او تاثیر گذاشت و حتی روز مبارزه با عظمت دولتبیکوف هم آمادگی کامل را نداشت و در نهایت موفق به کسب نشان طلا نشد.

کرمی با اشاره به اینکه نشان برنز وفایی پور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: این مدال هم برای تیم ملی و استان همدان ارزشمند است و این کشتی گیر هر چند به حق خود نرسید اما با دست پر از رقابت‌ها خارج شد.

دبیر هیات کشتی همدان در خصوص سرنوشت وفایی پور گفت: قرار است یکی دو هفته آینده مجمع انتخابات هیات کشتی استان همدان را با حضور علیرضا دبیر برگزار کنیم و در همین نشست درخواست خود را خواهیم داشت.

وی افزود: وفایی پور ماه‌ها زحمت کشیده و برای کادر فنی تیم ملی بعید است دچار تردید شوند که این کشتی گیر در انتخابی با حسن یزدانی و یا هر حریف دیگری به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا هادی وفایی پور در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه ۱۰ بر صفر لی پیلونگ از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

نظر شما