شناسهٔ خبر: 66124045 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس

نیرو‌های امدادگر در خان یونس در جنوب نوار غزه امروز ۱۳ پیکر تجزیه شده شهدای حملات رژیم صهیونیستی را شناسایی و جمع آوری کردند.

صاحب‌خبر -

جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شهاب، نیرو‌های امدادگر در خان یونس در جنوب نوار غزه امروز ۱۳ پیکر تجزیه شده شهدای حملات رژیم صهیونیستی را شناسایی و جمع آوری کردند.

 

 

هشدار وقوع فاجعه زیست محیطی در جنوب غزه به علت انباشت زباله
به گزارش کانال تلگرامی القسطل، در سایه عدم توانایی بخش‌های محلی برای جمع آوری زباله ها، انباشت زباله در جنوب نوار غزه، هشدار دهنده وقوع فجایع بهداشتی و زیست محیطی است.

جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس

 

 

تصاویر گردان‌های قدس از لحظه هدف قرار دادن نظامی صهیونیست در خان یونس
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، گردان‌های قدس تصاویری از لحظه هدف قرار دادن یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور‌های خان یونس در جنوب نوارغزه را منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000544"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000544?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویر جدید از خسارت‌هایی که صهیونیست‌ها در نابلس به دارایی‌های فلسطینیان وارد کردند
به گزارش کانال تلگرام قدس فید، شهرک نشینان صهیونیست خودرو‌ها و خانه‌های فلسطینیان را در حمله به روستای دوما در شرق نابلس آتش زدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000546"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000546?width=600&height=350"></script></div>

 

تصاویر بمباران یک برج مسکونی در مرکز غزه
به گزارش کانال تلگرام شبکه خبری قدس هواپیما‌های رژیم اشغالگر یک برج مسکونی را در منطقه ارض المفتی، مرکز غزه بمباران کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000550"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000550?width=600&height=350"></script></div>





تصاویر زخمی شدن فلسطینی‌ها در رام الله
شبکه الجزیره مباشر با انتشار تصاویری در خبری فوری به نقل از خبرگزاری فلسطین گزارش داد: به دنبال حمله شهرک نشینان به روستای المغیر در شمال شرقی رام الله پنج نفر با گلوله جنگی مجروح شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000551?width=600&height=350"></script></div>





حمله شهرک نشینان صهیونیست به منطقه دوما در نابلس
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری سند، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت ارتش رژیم اشغالگر، ضمن تیراندازی، خانه‌ها و دارایی‌های فلسطینیان را در منطقه دوما، جنوب شرقی نابلس آتش زدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000552"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000552?width=600&height=350"></script></div>

 

 

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تجاوزات شهرک نشینان در کرانه باختری
به گزارش کانال تلگرام فلسطین الیوم جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، تجاوز‌های شهرک نشینان در کرانه باختری در راستای طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن مردم ما و تکمیل روند نسل کشی قرار دارد.

جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس

 

 

کمک‌های بشردوستانه ارسالی به نوار غزه، همچنان ناکافی است
حجم کمک‌های بشردوستانه‌ای که در روز‌های اخیر وارد نوار غزه شده است، افزایش یافته است، اما سطح فعلی کمک‌ها برای بیش از دو میلیون نفر که در حال حاضر در نوار غزه به سر می‌برند، همچنان ناکافی است.
به گزارش «سی سی تی وی» (تلویزیون مرکزی چین)، ورود محموله‌های جدید کمک‌های بشردوستانه باعث بهبود موقت و اندک شرایط انسانی در غزه، به ویژه در منطقه جنوبی شده است.
در گذرگاه تجاری «کرم ابو سالم» واقع در بخش جنوبی غزه، کالا‌ها و آذوقه‌های کمکی از مصر به نوار غزه انتقال داده می‌شوند.
اسرائیل تحت فشار فزاینده جامعه بین المللی، اخیراً اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه بیشتری به نوار غزه اختصاص می‌دهد. به گفته مقامات اسرائیلی، بیش از ۴۰۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه، دوشنبه و سه شنبه وارد بخش جنوبی غزه شده اند.
ساکنین رفح هم شاهد کاهش اندک قیمت‌ها بوده اند که پیش از این به دلیل کمبود اقلام اساسی به شدت بالا رفته بودند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11000638"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4204820/11000638?width=600&height=350"></script></div>

 

درخواست از مردم شهرک ترمسعیا برای مقابله با شهرک نشینان
به گزارش شبکه الجزیره، مردم با بلندگو‌های مساجد شهرک ترمسعیا در شمال رام الله، از اهالی و ساکنان خواستند با حملات شهرک نشینان (صهیونیست) مقابله کنند.

 

 

 

صهیونیست‌ها ۶ خانه را در نابلس آتش زدند
به گزارش خبرگزاری سما، شهرک نشینان صهیونیست ۶ خانه و یک خودرو را در شهر قصره در شرق نابلس آتش زدند. در حمله صهیونیست‌ها به شهر اماتین در شرق قلقیلیه در جنوب نابلس هم یک نفر زخمی شد.

 

 

 

نظر شما