شناسهٔ خبر: 66100900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شبانه روز گذشته

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی

۲ حادثه تصادف که طی شبانه روز گذشته به طور جداگانه در مشهد و شاندیز رخ داد، منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر شد.

صاحب‌خبر -
یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در نخستین حادثه، یک دستگاه خودروی سمند ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه عصر پنجشنبه در شهرستان طرقبه- شاندیز (روستای زشک) واژگون شد که این حادثه پنج مصدوم برجا گذاشت.
 
محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه، اعزام و همه مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.
 
وی ادامه داد: در حادثه دوم، تصادف دو دستگاه خودروی سمند و پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه عصر پنجشنبه در مشهد (رو به روی پلیس راه معراج)، یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
 
علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه هم دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه، اعزام و همه مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.
 
مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات، با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان، به صورت شبانه روزی و رایگان، به زائران و مجاوران رضوی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهد.

نظر شما