شناسهٔ خبر: 66086154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۸ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی

۱۸ نفر که در سه حادثه جاده های مشهد، نیشابور و تایباد در شبانه روز گذشته مصدوم شده بودند با کمک ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

صاحب‌خبر -
 
 
حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۱۸ نفر را روانه بیمارستان کرد
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف که در شبانه روز گذشته به طور جداگانه در جاده های شهرستان های مشهد، نیشابور و تایباد خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۱۸ نفر و انتقال آنها به بیمارستان شد.
 
محمد علیشاهی روز چهارشنبه افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه عصر دیروز در تایباد، از سمت کرات به آبقه، رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.
 
وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه،۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا تایباد منتقل شدند.
 
مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو پی کی و وانت در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه عصر دیروز در جاده مشهد به سرخس نرسیده به پیچ آبروان رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت.
 
علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و همه مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس منتقل شدند.
 
وی ادامه داد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در ساعت ۲ و هفت دقیقه دیشب در جاده مشهد مقدس به نیشابور و در ۵۵ کیلومتری نیشابور رخ داد که این حادثه پنج مصدوم برجا گذاشت.
 
 

نظر شما