شناسهٔ خبر: 66093848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

مارگو رابی فیلم مونوپولی را می‌سازد

توسعه یک آی‌پی شناخته شده دیگر / Gamesradar

صاحب‌خبر -

مارگو رابی (Margot Robbie) از طریق کمپانی خود به نام LuckyChap قصد دارد یک فیلم بر اساس برد گیم معروف مونوپولی (Monopoly) بسازد. 

برد گیم مونوپولی سال‌های زیادی است که خیل عظیمی از بازیکنان را در سراسر جهان سرگرم می‌کند و یک ای‌پی‌ بسیار شناخته شده است. بنابر گزارش سایت gamesradar، کمپانی LuckyChap با انتشار بیانیه‌ای ساخت فیلم Monopoly را اعلام کرده و در انجام این کار با کمپانی‌های Lionsgate و Hasbro همکاری می‌کند. 

مونوپولی بر اساس بازی The Landlord (عرضه شده در سال ۱۹۰۳) توسط Parker Bros ساخته شده و در سال ۱۹۳۵ وارد بازار شده است. بازیکنان پول نقد جمع‌آوری می‌کنند، ملک می‌خرند، می‌فروشند و ممکن است به زندان بروند. هدف بازی این است که اساسا اجاره زیادی از رقیب‌های خود جمع کنید و آن‌ها را ورشکست کنید.

مونوپولی و مارگو رابی مونوپولی و مارگو رابی

در سال ۲۰۱۰ مستندی با محوریت این برد گیم ساخته شده که Boardwalk: The Monopoly Story نام دارد. این مستند روی بازیکنان حرفه‌ای مونوپولی تمرکز می‌کند و بیشتر به روانشناسی بازی و همچنین استراتژی‌های برنده شدن می پردازد. این مستند توسط کوین توستادو (Kevin Tostado) کارگردانی شده و زاکاری لیوای (Zachary Levi) راوی آن بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم مونوپولی در اختیار ما قرار ندارد و برای رونمایی از سازندگان، تیم بازیگری و تاریخ اکران باید بیشتر صبر کنیم.

دارک سولز چجوری با موسیقی داستان میگه؟

مارگو رابی فیلم مونوپولی را می‌سازد - ویجیاتو مارگو رابی فیلم مونوپولی را می‌سازد - ویجیاتو Gamesradar

برچسب‌ها:

نظر شما