شناسهٔ خبر: 66082771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز عید فطر در سمنان:

تقوا مسیر حفاظت از دستاوردهای ماه رمضان است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: باید ضمن مراقبت از دستاورد های حاصله در این ماه مبارک، نفس خود را از لغزش‌ها و ابتلا به گناه مواظبت کنیم.

صاحب‌خبر -

تقوا مسیر حفاظت از دستاوردهای ماه رمضان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای نماز جمعه سمنان گفت: روز آخر ماه مبارک رمضان فرشته‌ای از آسمان می‌گوید، گناهان گذشته شما به واسطه این ماه مبارک رمضان بخشوده شد و باید ضمن مراقبت از دستاورد های حاصله در این ماه مبارک، نفس خود را از لغزش‌ها و ابتلا به گناه مواظبت کنیم.
وی فعالیت‌های وسیع زیر ساختی، راه اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، وجود هزاران مجموعه جوان دانش بنیان را از افتخارات و واقیت‌های شیرین در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد و گفت: در اقتصاد کشور ما همچنین مشکلاتی از جمله بی ثباتی بازار نوسان قیمت ها، تنزل ارزش پول و تبعیض طبقاتی وجود دارد که نیازمند فکر عاجل و واکنش مثبت مسئولان است.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ضمن بیان اینکه مسئولان باید در نظر داشته باشند که انتظار مردم این است که تصمیماتشان در زندگی آن‌ها به صورت ملموس تاثیر داشته باشه افزود: ما ظرفیت‌های طبیعی و نیروی انسانی خوبی در کشور داریم و انتظار بالایی نیست که مردم یک رفاه نسبی بخواهند و داشته باشند.

نظر شما