شناسهٔ خبر: 66080103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امیر پوردستان: شهید سپهبد صیاد شیرازی  سپاه و ارتش را متحد کرد+فیلم

شهرری  - ایرنا-رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران گفت: برجسته ترین کاری که شهیدسپهبد صیاد شیرازی  در مدت فرماندهی در ارتش انجام داد با ایجاد قرارگاه مشترک رزمندگان در ارتش و سپاه را متحد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر احمدرضا پوردستان شامگاه سه شنبه در حاشیه بیست و پنحمین سالگرد شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی که در امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری یرگزار شد اظهار داشت: امروز در آستانه بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی هستیم یکی از افسران مخلص، ولایتمدار و منضبط ارتش جمهوری اسلام ایران که حقیقتا بازویی توانا برای ولایت بود.

امیر پوردستان: شهید سپهبد صیاد شیرازی  سپاه و ارتش را متحد کرد+فیلم
وی افزود: ویژگی های زیاد و منحصر به فردی می توان از شهید صیاد شیرازی نام برد، با فرماندهی و تدابیری که شهید صیاد شیرازی داشتند ما شاهد موفقیت در عملیات های طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس بودیم.

امیر پوردستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از کارهایی که شهید صیاد انجام داد و سبب شد که امروز مقام معظم رهبری بفرمایند که ارتش ما امروز یک ارتش متدین و مکتبی است نهال تدینی است که شهید صیاد شیرازی در ارتش کاشتند و امروز این نهال به درخت تنومندی تبدیل شده که ملت عزیز ما از طراوت، سرسبزی و شادابی آن که یکی از میوه هایش امنیتی است که در کشور داریم استفاده می کنند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران گفت: بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت ها فداکاری ها و به برکت دعای شهیدان از قوت قدرت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همین فرهنگ نیروهای مسلح امروز در محور مقاومت شاهد هستیم و می بینیم چه ضربات جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی واجانب وارد می کنند.

امیر پوردستان اظهار داشت: ان شاالله که با همین وحدت و همدلی که در ملت های مسلمان و به ویژه در محور مقاومت بوجود آمده شاهد باشیم که به همین زودی طوماررژیم صهیونیستی درهم پیچیده بشود و شاهد موفقیت های گسترده محور مقاومت باشیم و سرنگونی رژیم صهیونیستی رادنیا مشاهده بکند همان چیزی که به نظرم تمامی آزادگان دنیا دنبال آن هستند.

نظر شما