شناسهٔ خبر: 66075357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مسابقات قرآن در مسجد ابی‌ الائمه امیرالمومنین (ع) مشهد

سی و چهارمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم در مسجد و حسینیه ابی‌ الائمه امیرالمومنین (ع) مشهد با شرکت حدود ۱۰۰ نفر از قاریان قرآن کریم به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

برگزاری مسابقات قرآن در مسجد ابی‌ الائمه امیرالمومنین (ع) مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سی و چهارمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم در مسجد و حسینیه ابی‌ الائمه امیرالمومنین (ع) واقع در منطقه طلاب مشهد به پایان رسید.

 

این مسابقات با مشارکت سپاه امام رضا (ع) و شهرداری مشهد و با حضور جمعی از استادان و نخبگان قرآنی و بین‌ المللی و حضور پرشور مردم برگزار شد.

 
در این رقابتها که از ۱۸ تا ۲۰ فروردین در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با مجموع حدود ۱۰۰ نفر از قاریان قرآن کریم برگزار شد، ۱۳ نفر به مرحله پایانی راه یافتند که در رده نوجوانان محمد حسین چزگی قاری روشندل، محمدامین کهن و احمدرضا بصیری فر به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در رده بزرگسالان نیز هادی فصیحی، سید علی حسینی، مصطفی حیدری به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
 
 
استادان و قاریان بین المللی همچون: حاج رضا عابدین زاده، محمد جواد رجایی، مجتبی جاویدی، محمد مشمول و هادی جاویدی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.
 
 
همچنین از استاد محمد جواد خلیلی و استاد مهدی کریمی که هر ساله در ماه مبارک رمضان مدیریت محفل ۳۰ شب با قرآن کریم را بر عهده دارند، تجلیل شد.

نظر شما