شناسهٔ خبر: 66070716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار غیاثی:

تلاش بی نتیجه دشمنان برای دور کردن جوامع اسلامی از قرآن

فرمانده سپاه خراسان رضوی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند جوامع اسلامی را از قرآن دور کنند اما نمی توانند.

صاحب‌خبر -

تلاش  بی نتیجه دشمنان برای دور کردن جوامع اسلامی از قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی سردار غیاثی  در مراسم پایانی برنامه‌های قرآنی ماه رمضان افزود: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند بین جوامع اسلامی با قرآن کریم جدایی بیندازند.

وی  گفت: زمانی دشمنان تلاش می‌کردند تا مدارس دینی را در جوامع اسلامی تعطیل کنند، اما نتوانستند؛ دوباره اجبار کردند که آیات جهاد و شهادت را از سرفصل دروس این مدارس حذف کنند باز هم نتوانستند..

فرمانده سپاه خراسان رضوی افزود: همه اینها نشان می‌دهد که کارآمدی قرآن کریم در رشد و بالندگی جوامع اسلامی بسیار موثر بوده  است و ملت‌ها را بیدار می‌کند همانگونه که امروز جبهه مقاومت به برکت انس با قرآن به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته است.

سردار غیاثی با تحسین صبر و استقامت مردم غزه گفت: در هر خانواده‌ای که در غزه زندگی می‌کند حداقل یک نفر مجاهد و رزمنده وجود دارد و امروز این ملت بزرگ ثابت کرده است تهدیدات و سختی‌ها، ذره‌ای در عزم و اراده آنها برای دفاع از اسلام تاثیری ندارد.
وی  با فدردانی از مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه، به کارکنان و بویژه سربازان توصیه کرد:  آیه‌های قرآن کریم را آیه‌های زندگانی خود قرار دهند و بر اساس دستورات قرآنی زندگی‌شان را تنظیم کنند

وی  همچنین تاکید کرد: انس با قرآن را به ماه مبارک رمضان محدود نکنیم.

نظر شما