شناسهٔ خبر: 66071166 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلر جدیدی از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

آشنایی بیشتر با شخصیت اصلی / GameSpot

صاحب‌خبر -

فاصله کمی با اکران فیلم پادشاهی سیاره میمون ها (Kingdom of the Planet of the Apes) داریم و اکنون تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. 

تریلر جدید Kingdom of the Planet of the Apes برای اولین بار ما را با شخصیت اصلی فیلم آشنا می‌کند. شخصیت اصلی این فیلم شامپانزه‌ای جوان به نام نوا با بازی اوون تیگ (Owen Teague) است که شروع به زیر سوال بردن جنبه‌های اخلاقی شکار انسان‌ها می‌کند. اورانگوتانی به نام راکا هم با بازی پیتر میکون (Peter Macon) در کنار نوا قرار دارد.

داستان پادشاهی سیاره میمون‌ها ۳۰۰ سال پس از فیلم علمی تخیلی قبلی که War for the Planet of the Apes نام داشت، جریان دارد. میمون‌ها اکنون بر سیاره زمین حکومت می‌کنند و انسان‌ها به موجودات وحشی تبدیل شده‌اند. انسان‌ها در این مرحله از زمان در سایه‌ها و در ترس از میمون‌ها زندگی می‌کنند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

فریا آلن (Freya Allan) با سابقه حضور در سریال ویچر نیز نقش نسانی به نام مِی را برعهده دارد که از دید میمون‌ها هوش بیشتری نسبت به سایر انسان‌ها دارد. وس بال، سازنده سه‌گانه Maze Runner، پادشاهی سیاره میمون‌ها را از روی فیلمنامه‌ای که جاش فریدمن، ریک یافا و آماندا سیلور، پاتریک آیسون نوشته‌اند، کارگردانی کرده است.

Kingdom of the Planet of the Apes در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران می‌شود.

از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Planet of the Apes فیلم Planet of the Apes GameSpot

برچسب‌ها:

نظر شما