شناسهٔ خبر: 66062462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان، تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در شهر زاهدان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ  محمدعلی بزی گفت: به منظورهرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم نمازعید سعید فطر تمهیدات ترافیکی از ساعت شش صبح آغاز تا پایان نمازو روان سازی کامل ترافیک ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه در خصوص محدودیت ترافیکی مسیر حرکت نمازگزاران اهل تشیع گفت: در مسیر رفت به سمت محل برگزاری نماز هیچگونه محدودیتی برای تردد در نظر گرفته نشده است ولی در مسیر برگشت از بزرگراه خلیج فارس - مقابل بیمارستان امام علی (ع) به سمت میدان دکتر حسابی، خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو و خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک غدیر محدودیت تردد به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد. پارکینگ‌های در نظر گرفته شده بشرح ذیل است.
۱. پارکینگ شماره ۱: بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار
۲. پارکینگ شماره ۲: انتهای خیابان بزرگمهر
۳. پارکینگ شماره ۳: خیابان پرستار جنب مصلی المهدی


 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان، همچنین در خصوص تمهیدات ترافیکی اعمال شده در مسیر حرکت نمازگزاران اهل سنت نیز گفت: در مسیر رفت نماز گزاران به محل برگزاری نماز هیچگونه محدودیتی اعمال نخواهد شد ولی در مسیر برگشت نماز گزاران ، از سمت غدیر شهر به سمت میدان پرستار و از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع) طول بلوار بهداشت میدان ترمینال از کمربندی به سمت تقاطع امام خمینی (ره) سرداران شهید نیز بصورت یکطرفه جهت خروج اعمال خواهد شد.
سرهنگ محمدعلی بزی  گفت: با توجه به افزایش حجم تردد‌ها و احتمال وقوع ترافیک نسبتا سنگین رانندگان محترم در مدخل ورودی و خروجی پارکینگ‌ها از پارک نمودن خودرو اکیدا خودداری و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی هرگز بصورت خلاف جهت حرکت نکرده و ضمن رانندگی باسرعت مطمئنه در طول برگزاری نماز با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند

نظر شما