شناسهٔ خبر: 66054695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی ۸۸ زندانی مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان‌ غربی

خیرین آذربایجان‌ غربی در نخستین مراسم آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد استان، با پرداخت ۵۸۰ میلیارد ریال کمک ۸۸ محکوم مالی و جرایم غیر عمد را از بند زندان آزاد کردند.

صاحب‌خبر -

آزادی ۸۸ زندانی مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی در مراسم آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد آذربایجان غربی گفت: امروز با کمک‌های مردمی به ستاد دیه ۸۸ نفر در نخستین قدم از زندان آزاد می‌شوند و در چند ماه آینده نیز ۷۰۶ نفر زندانی باقیمانده هم آزاد خواهند شد.

ناصرعتباتی،خطاب به مسئولان برگزاری جشن‌های گلریزان تأکید کرد: گزارشی دقیق از کمک‌های مردم و موارد صرف این کمک‌ها و تعداد زندانیان مالی و جرایم غیرعمد آزاد شده را به سمع و نظر مردم برسانند تا همه از نتایج این کمک‌های مردمی مطلع شوند.

عتباتی، با قدردانی از خیرین، مسئولان قضایی، مسئولان زندان‌ها، فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه، مدیران استانی، فرمانداران، شهرداران و شورای اسلامی شهر، ائمه جمعه بویژه نماینده ولی فقیه در استان و تمام عزیزانی که در جشن گلریزان سهم دارند، اضافه کرد: در آیین آزادی زندانیان در زندان ارومیه حکم آزادی زندانیان آزاد شده به آنها تقدیم شد.

نظر شما