شناسهٔ خبر: 66054438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادی ۸۸ زندانی مالی در آذربایجان‌غربی

۸۸ محکوم مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی با کمک خیرین آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

در اولین مراسم آزاد سازی زندانیان آذربایجان غربی که امروز در محل زندان مرکزی ارومیه برگزار شد با کمک ۵۸۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش استان ۸۸ نفر  زندانی مالی و جرایم غیرعمد را از بند زندان آزاد کردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در این آیین اظهار کرد: زبان قاصر است از این همه خصائل نیکو و انسان دوستانه مردم آذربایجان‌غربی که رقمی معادل ۵۸۰ میلیارد ریال را برای آزادی همنوعان خود تقدیم ستاد دیه کردند.

ناصرعتباتی ادامه داد: همه متولیان امر از جمله مسئولان قضایی، مسئولین زندان‌ها، فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه، مدیران استانی، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر، ائمه جمعه خاصه نماینده ولی فقیه در این استان و همه عزیزان که در این جشن گلریزان سهم دارند چراکه فرهنگ سازی در این زمینه رویکرد معنوی دارد.

عتباتی خطاب به مسئولان برگزاری جشن‌های گلریزان تاکید کرد: گزارشی دقیق از کمک‌های مردم و موارد صرف این کمک‌ها و تعداد زندانیان مالی و جرایم غیرعمد آزاد شده را به سمع و نظر مردم برسانند تا همه از نتایج این کمک‌های مردمی مطلع شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز با کمک‌های مردمی به ستاد دیه ۸۸ نفر در اولین قدم از زندان آزاد می‌شوند و در چند ماه آینده نیز ۷۰۶ نفر زندانی باقی‌مانده هم آزاد خواهند شد.

در پایان این مراسم حکم آزادی زندانیان آزاد شده به آنها تقدیم شد.

نظر شما