شناسهٔ خبر: 66053556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به مدت یک ماه گذشته انجام شد؛

بازدید از 171 مجتمع‌های خدماتی بین راهی در استان البرز

به مدت یک ماه گذشته انجام شد؛ سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از نیمه اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال، با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی 171 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، سید علی موسوی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از 15 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین‌ماه سال 1403 ادامه داشت، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.

وی با اشاره به فعالیت 11 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا 15 فروردین سال جاری(پایان طرح) 171 بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شد.

این مسئول بیان کرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی در ادامه با اشاره به نصب بنر توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مضامین یادآوری و احتیاط در خصوص حوادث در حین رانندگی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، گفت: این اقدام با هدف آگاه‌سازی رانندگان و کاربران جاده‌ای صورت گرفت تا آنها سفر ایمنی داشته باشند.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی تنها مختص به  ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما