شناسهٔ خبر: 66031930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران اسلامی با توکل بر خدا هر روز قوی‌تر می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: ایران اسلامی با توکل بر خدا هر روز قوی‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

ایران اسلامی ما با توکل بر خدا هر روز قوی‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه برنامه ریزی سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: از ابتدای انقلاب، در حوادث و اتفاقات مختلف ملت مستقل و آزادیخواه ما دست رد به سینه استعمار و امریکا و انگلیس زدند و، چون دست استعمار از ایران و غرب آسیا کوتاه شد، به دشمنی بیشتر و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

طالبی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره به دنبال تغییر نظام بوده‌اند و طوفان شن و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس به مدد الهی بوده و این به خاطر آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدایمان در این راه بوده است.
وی گفت: برنامه ریزی کودتا‌های مختلف، ترورها، جنگ‌های قومی و قبیله ای، هست سال جنگ تحمیلی و اکنون نیز جنگ ترکیبی همه ناشی از دشمنی‌های بدخواهان نظام علیه ماست و در هر کدام از این اتفاقات، ایران اسلامی ما با توکل بر خدا قوی‌تر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اقشار مختلف مردم بویژه جوانان از سراسر استان در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت حضور خواهند داشت و همچنین باید در مدارس و مساجد استان اهمیت واقعه ۵ اردیبهشت بازگو و میادین و معابر شهر‌ها نیز توسط شهرداری‌ها در این خصوص فضاسازی شود.

طالبی افزود: برپایی نمایشگاه در مسجد شکر و رونمایی از آثار هنری نیز از دیگر برنامه هاست.

نظر شما