شناسهٔ خبر: 66021407 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ظاهرا بتمن به Suicide Squad: Kill the Justice Squad بازخواهد گشت

طبق اطلاعات یک اینسایدر / thegamer

صاحب‌خبر -

Suicide Squad: Kill the Justice League یکی از محبوب‌ترین عناوین موجود در حال حاضر نیست و معرفی جوکر در فصل اول تلاش زیادی برای رفع آن انجام نداده است. دلایل زیادی برای استقبال سرد جوخه انتحار وجود دارد، یکی از آن‌ها برخورد نامناسب با قهرمان نمادین بتمن است.

با این حال، به نظر می‌رسد که استودیو Rocksteady قصد ندارد بتمن را برای همیشه کنار بگذارد. میلر راس، صداپیشه مشهور ادعا کرده که کوین کانروی، صداپیشه، در واقع دیالوگ‌هایی را قبل از مرگش برای یک کمپین قابل توجه پس از لانچ ضبط کرده است.

به گفته راس، بتمن پس از نجات از «Elseworld با مضمون قرون وسطی» در فصل چهارم بازی به متروپلیس بازخواهد گشت.

ظاهرا بتمن پس از آن به گرین لنترن و فلش خواهد پیوست تا یک بار دیگر لیگ عدالت را برپا کند، بنابراین عده‌ای که به‌خصوص از خروج غیرمعمول بتمن از سری Arkham ناراحت شده‌اند، می‌توانند از این واقعیت که یک نسخه جدید به احتمال زیاد در راه است، خوشحال شوند.

به گفته راس، بتمن در فصل چهارم بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که قرار است در ژانویه ۲۰۲۵ آغاز شود، به مبارزه بازخواهد گشت. این لیگ عدالت اصلاح شده سپس با ARGUS متحد می‌شود، زیرا هر دو گروه یک بار تلاش می‌کنند Braniac را شکست دهند.

Suicide Squad Suicide Squad Suicide Squad Suicide Squad

ظاهرا برنامه‌هایی برای ادامه داستان پس از آن نقطه وجود داشت، اما به نظر می‌رسد انتشار ناامیدکننده فصل اول، Rocksteady را مجبور به حذف آن‌ها کرده است.

اینکه آیا Suicide Squad: Kill the Justice League می‌تواند آنقدر بازیکن جمع کند که پنج فصل را تضمین کند، موضوع دیگری است. در حال حاضر وضعیت بسیار بد به نظر می‌رسد و در حالی که لانچ فصل ۱ شاهد بازگشت چند هزار نفر بود، تعداد بازیکنان به سرعت دوباره کاهش یافت و اکنون در ۲۴ ساعت گذشته اوج بازیکنان فقط ۸۲۴ نفر بوده است.

تصور اینکه وضعیت در سایر پلتفرم‌ها بهتر باشد دشوار است، به خصوص که بازی در واقع رایگان نیست، بنابراین ممکن است برادران وارنر بدون اینکه داستان به نتیجه برسد، آن را کنار بگذارد. قطعا این اولین بازی نخواهد بود که به چنین سرنوشتی دچار می‌شود.

چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

استودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتو استودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتو thegamer

برچسب‌ها:

نظر شما