شناسهٔ خبر: 66009883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مراسم روز جهانی قدس در مجارستان برگزار شد

مراسم روز جهانی قدس با حضور جمع کثیری از سفرای اسلامی و تعدادی از مسئولین و مدیران مساجد و مراکز فرهنگی بوداپست و با برپایی نمایشگاهی از اسناد و مدارک تاریخی در خصوص هویت سرزمین فلسطین در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مرتضی مرادیان سفیر کشورمان در مجارستان در سخنانی  با اشاره به اینکه روز قدس فرصتی برای نشان دادن حمایت ما از فلسطین است و ما در همبستگی با مردم فلسطین ایستاده ایم؛گفت:مردم فلسطین هرگز فراموش نمی شوندو فلسطین فلسطین باقی خواهد ماند. فلسطین پیروز است و ظلم نابود خواهد شد، این وعده خداست                                                                                                  

مرادیان  با توجه به شرایط منطقه و غزه  افزود: روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات نسل کشی اسرائیلی ها در غزه بسیار مهم است. شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت و تلاش های مذبوحانه آنها، مانند حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

در ادامه این مراسم سفیر فلسطین ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مراسم روز قدس و گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین در سخنان خود گفت: طبق مدارک و اسناد تاریخی فلسطین متعلق به مردم فلسطین است.                                                                                               

وی اظهار امیدواری کرد که صلح و آرامش همراه با پایان اشغالگری به مردم فلسطین بازگردد.

این مراسم با برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطار و همچنین بازدید شرکت کنندگان از نمایشگاه فلسطین که با همکاری مشترک سفارتخانه های فلسطین و جمهوری ایلامی ایران برپا شده بود ادامه یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما