شناسهٔ خبر: 68712999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

خبرگزاری دانشجو:

سفیر ایران در لبنان در حمله امروز اسرائیل به دستگاه‌های ارتباطاتی حزب‌الله مجروح شد / فارس: جراحت مجتبی امانی سطحی است؛ او اکنون در بیمارستان تحت نظر است / همسر سفیر: همسرم کمی زخمی شده؛ الحمدلله حالش خوب است؛ به خیر گذشته

برخی منابع خبری از مجروحیت مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان طی حمله گسترده اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داده‌اند. در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دانشجو نوشت: برخی منابع خبری از مجروحیت مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان طی حمله گسترده اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داده‌اند. در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.

به گزارش «انتخاب»، لحظاتی پیش، منابع خبری از زخمی شدن دهها نفر بر اثر انفجار در دستگاه های ارتباطاتی (پیجر) در لبنان خبر  دادند. این منابع مدعی شدند که انفجارها به صورت همزمان و گاهی به طور پیاپی و در مناطق مختلف لبنان رخ داده است. این منابع افزودند که انفجارهای دستگاه های ارتباطاتی به سبب هک این دستگاهها صورت گرفته است.

گفتنی است که حملات امروز تنها نیروهای حزب‌ الله را هدف قرار نداده است، شهروندان عادی که از پیجر استفاده می‌کردند نیز آسیب دیده‌اند.

تکمیلی /جراحت امانی سطحی است

در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.

تکمیلی / همسر سفیر ایران در لبنان: مجتبی امانی کمی زخمی شده / الحمدلله حالش خوب است؛ به خیر گذشته

نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت پایتخت لبنان، در پیامی که در حساب امانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: همسرم دکتر مجتبی امانی بر اثر انفجار پیجر در لبنان کمی زخمی شده اند اما الحمدلله حالشان خوب است و به خیر گذشته است.

اطلاعیه سفارت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با انتشار پیامی در شبکه ایکس تصریح کرد: «جناب آقای دکتر مجتبی امامی، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران، دچار جراحت سطحی شده اند، حال عمومی سفیر محترم، خوب است.» 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما