شناسهٔ خبر: 66007713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان با وزیر ورزش و جوانان

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان  صبح امروز شنبه هجده فروردین با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان  صبح امروز شنبه هجده فروردین با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدمحمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان، علیرضا پسندیده، سرپرست حوزه وزارتی و عباس نظریان، رییس فدراسیون اسکی حاضران در این جلسه بودند.
در ابتدای این نشست عباس نظریان ضمن قدردانی از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در این فدراسیون ارائه کرد.
وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص المپیک و ورزش‌های زمستانی ارائه کرد و گفت: ما از این رشته بسیار غافل بودیم در حالی‌که بیش از ۳۰۰ مدال در این حوزه توزیع می‌شود.
رییس فدراسیون اسکی در ادامه به تغییر نام این فدراسیون اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این تغییر، فرصت ارزشمند حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزش زمستانی را در رویدادهای مهم فراهم کرد و امروز با نتایج کسب شده، تلاش‌های صورت گرفته نتیجه بخش بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در تمام روزهای سال فعال است، گزارشی از نتایج کسب شده ارائه کرد.
در ادامه کاوه صدقی، رییس انجمن و اعظم سنایی، کاپیتان تیم ملی صحبت کردند.
کیومرث هاشمی با تقدیر از عملکرد فدراسیون اسکی و تیم ملی هاکی، خبر از کمک ۳ میلیاردی وزارت ورزش به تیم ملی برای تکمیل تجهیزات و اقداماتی برای کسب حقوق ملی پوشان داد.
در پایان از اعضای کادرفنی و تیم ملی هاکی روی یخ بانوان تقدیر و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما