شناسهٔ خبر: 65998059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژیم صهیونیستی بیش از گذشته درمانده شده است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در نوشهر: امروز رژیم صهیونیستی بیش از گذشته درمانده شده است.

صاحب‌خبر -

رژیم صهیونیستی بیش از گذشته درمانده شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در جمع راهپیمایان نوشهری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: شواهد امر نشان می‌دهد که امروز رژیم اشغالگر صهیوینستی کودک کش درمانده شده است و به زودی ظلم این جنایتکاران پایان می‌یابد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی قمی اویلی افزود: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت و استقامت مردم فلسطین دستاورد‌های فراوانی برای آنان به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: ظلم جنایت جنایتکاران صهیونیستی به زودی پایان می‌یابد و نام آن‌ها در تاریخ بشریت به عنوان خائنین در اذهان باقی خواهد ماند و نام شهدای فلسطینی بر صحفیه تاریخ ماندگار خواهد بود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه طعم شکست را چشید و در این جنگ اخیر نیز زمینه نابودی آنان را فراهم خواهد کرد چراکه برآیند‌ها مبین این است که از عمر صهیونیست‌ها چیزی باقی نمانده است.

سردار قمی اویلی با بیان این که هیمنه رژیم اسراییل در عملیات طوفان الاقصی شکسته است، گفت: همراهی و همدردی ملت‌های جهان و به ویژه مسلمانان، شکست صهیونیست‌ها را سرعت می‌بخشد.

وی با قدردانی از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: در تمام کشور‌ها حتی کشور‌های مدعی و حامی رژیم اسراییل نیز در آن کشور‌ها هم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، این حمایت‌ها و همدردی‌ها درد‌های مردم مظلوم فلسطین را تسکین می‌دهد تا آنان به راهشان مصمم‌تر از گذشته ادامه دهند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: اکنون مردم غزه در سخت‌ترین شرایط زندگی را سپری می‌کنند و عزتمندانه از حقوق شان دفاع می‌دهند و با وجود شهادت شماری از هموطنان خود کوتاه نیامدند که باید مقاومت و استقامت آنان را ستود.

سردار قمی اویلی گفت: سردمداران غرب و استکبار جهانی ده‌ها میلیارد تجهیزات در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشتند، اما موفق نشدند و درماندگی و استیصال آنان روز به روز در جنگ اخیر مشاهده می‌شود و ملت‌های جهان باید از مقاومت مردم فلسطین الگو بگیرند.

نظر شما