شناسهٔ خبر: 67267286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ریبس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

انجام ظرفیت سازی اجتماعی در ایلام توسط سازمان بهزیستی

ایلام-رییس سازمان بهزیستی کشور از انجام ظرفیت سازی اجتماعی در ایلام توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: در استانی هستیم که مرز نشین هستند و همراهی مردمش با زائران اباعبدالله (ع) نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: به رغم اینکه ایلام استان کم برخورداری است اما پرافتخار بوده و هرچه ما خدمت با کیفیت به مردم شریف این استان ارایه دهیم بازهم کوتاهی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: سفر امروز به ایلام برای گرامیداشت راه شهید جمهور و با نگاه فضای سفرهای مردمی رئیس جمهور فقید بوده که بسیار با ارزش بود، ما هم در این سفر آمدیم که موضوع تکالیف اجتماعی را ادامه، تکرار و پیگیری کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما وظیفه داریم به سمت مردم برویم و نباید این رویکرد حاکم باشد که مردم نیازهای خود را به سمت ادارات ببرند، بلکه باید همواره پیشگام باشیم.

قادری تصریح کرد: امروز آمدیم که موضوع ظرفیت سازی اجتماعی را پیگیری کنیم که هم وزیر کشور انرا به استانداران ابلاغ و هم معاون اول وقت دولت آن‌را به همه ارکان هیات دولت ابلاغ کرده و همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله بهزیستی وظیفه دارند کار مردم را انجام و پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: این ملاقات‌ها در مساجد به عنوان سازه پربرکت جهان اسلام اجرا که در قالب آن هم دیدار با مردم انجام و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری می‌کنیم.

قادری تصریح کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در توجه و حمایت از جامعه هدف و مجموعه بهزیستی قدردانی می‌کنم.

در پایان دیدار مسوولان بهزیستی کشور و ایلام نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه کردند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز چهارشنبه به منظور دیدار با مردم مناطق کم برخوردار ۲ شهرستان چوار و ایوان در قالب ادامه اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور با محور پویش "چله خدمت" به یاد شهید جمهور بوده به ایلام سفر کرده است.

همچنین امروز علاوه بر ایوان و چوار، میز ارتباطات مردمی همزمان در سایر شهرستانهای استان برگزار و درخواست‌های مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع بندی خواهد شد.

نظر شما