شناسهٔ خبر: 67287288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

رقابت ۱۳هزار دانش آموز خوزستانی برای ورود به مدارس استعداد درخشان

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۱۳ هزار و ۲۷۶ دانش آموزان خوزستانی برای ورود به پایه هفتم این مدارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از حوزه‌های امتحانی آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در اهواز اظهار کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان استان خوزستان امروز و با حضور ۱۳ هزار و ۲۷۶ داوطلب و به صورت همزمان با سراسر کشور و در ۸۰ حوزه در سطح استان برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت و اهمیت مدارس استعدادهای درخشان در سطح استان خوزستان، عنوان کرد: ارتقای شاخص کیفی این مدارس در قالب اجرای طرح‌های کیفیت بخشی، استفاده از ظرفیت دبیران با تجربه و همچنین استفاده از ظرفیت این مدارس برای کمک به سایر مدارس دولت در حوزه کیفیت بخشی از جمله برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در این خصوص است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برگزاری آزمون‌های ورودی یکی از اقدامات مهم و تعیین کننده در سطح آموزش و پرورش است چرا که این آزمون‌ها نقش مهمی در انتخاب دانش آموزانی توانمند، خلاق و کوشا برای تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان ایفا می‌کنند و بر این اساس می‌بایست از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری این آزمون‌ها به بهترین شکل بهره گرفت.

نظر شما