شناسهٔ خبر: 65993535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس در مشهد الرضا

راهپیمایی روز قدس در مشهد الرضا با اعلام انزجار و برائت از رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آغاز راهپیمایی روز قدس در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس با اجتماع و گردهمایی گروه‌های مردمی در میدان ۱۵ خرداد برگزار شد و مردم همیشه در صحنه با در دست داشتن پرچم‌هایی از فلسطین و پارچه نوشته‌هایی با موضوع حمایت از مردم فلسطین و غزه آمدند تا انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی  اعلام کنند.
عکس‌هایی از  ولی امر مسلمین جهان، سرداران مقاومت، شهدای حادثه تروریستی اخیر در دمشق و همچنین شهیدان مدافع حرم نیز در دستان  مردم چشم نوازی می‌کند.
این مردم آمده اند تا انزجار و برائت از مشرکان و تبرّی از وحشیگری‌ها، قساوت‌ها و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی در غزه که حتی از کشتار زنان، کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارد اعلام کنند و به مردم غزه بگویند شما تنها نیستید.

 این مردم آمده اند تا همگام و همنوا با امت اسلام به فرمان رهبر فرزانه خویش لبیک گویند و با نواختن سیلی تنفر بر رژیم صهیونیستی و محکوم کردن و حشیگری‌های این رژیم جنایتکار و غاصب اعتراض خود را به دنیای به اصطلاح قائل به حقوق بشر که در مقابل  همه این  جنایت‌ها سکوت کرده است اعلام کنند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شده و پایان بخش این مراسم در حرم رضوی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

 

<div id="video-display-embed-code_10970877"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197969/10970877?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما