شناسهٔ خبر: 65991202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی از عموم مردم برای حضور گستره در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

 

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در بخشی از پیام  آیت الله علم الهدی امده است: امسال در حالی چهل و پنجمین سال برگزاری روز قدس را تجربه می‌کنیم که تابلوی عریان سبوعیت و آدمکشی رژیم غاصب اسرائیل پیش روی جهانیان قرار دارد و خوی توحش آنان بر کسی پوشیده نیست.

جنایات روز افزون رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم این منطقه که بیشتر آنان نیز زنان و کودکان بی دفاع هستند، چشم همه مردم جهان را باز کرد و متوجه خطر بقای این غده سرطانی برای بشریت شده‌اند.

امام جمعه مشهد در ادامه افزوده است : روزی که ما هر ساله آن را بزرگ میداریم، مدتی است به طور روزانه در نقاط مختلف جهان برپا می‌شود و هر روز در جهان روز قدس است.

حضور مسؤولانه مردم مسلمان ایران و سراسر دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه، حساسیت‌های جهانی نسبت به مسئله فلسطین را برانگیخت و شما امت اسلام امروز نتیجه مداومت خود در این راه را شاهد هستید.

آیت الله علم الهدی  درپایان تاکید کرده است : حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است تا دوشادوش هم برای تحقق آرمان فلسطین و پاک کردن چهره دنیا از لوث وجود جانیان و دشمنان بشریت قدم برداریم.

از این رو از همه شما مردمان ولایتمدار و بصیر خراسان رضوی دعوت می‌کنم تا با تکرار حماسه سازی خود در این روز بزرگ، پیامی روشن به ملت‌های جهان مخابره کنید.

 

نظر شما