شناسهٔ خبر: 65989703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۲۷ هزار نفر در ایام نوروز در سبزوار اسکان داده شدند

از ابتدای طرح اسکان نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۲۷ هزار و ۲۵۲ نفر مسافر نوروزی و زائر رضوی از خدمات مراکز اسکان شهرستان استفاده کرده اند.

صاحب‌خبر -

بیش از ۲۷ هزار نفر در ایام نوروز در سبزوار اسکان داده شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار با بیان اینکه بیش از ۲۷ هزار نفر در ایام نوروز در سبزوار اسکان داده شدند گفت: حدود چهارهزار نفر ظرفیت شب اقامت برای اسکان در شرایط عادی در شهرستان در نظر گرفته شده بود که این ظرفیت در شرایط اضطراری تا حدود هفت هزار نفر قابلیت افزایش داشت.

حسین ابراهیمی افزود: مکان‌های آماده شده برای اسکان در شرایط عادی اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل ها، مهمانپذیرها، مراکز بومگردی و زائرسر‌ها و اقامتگاه‌های غیر رسمی شامل مراکزخوابگاهی و مدارس در نظر گرفته شده بود.

وی گفت: از تعداد ۲۷ هزار و ۲۵۲ نفر مسافر نوروزی و زائر رضوی عبوری از سبزوار ۱۰۴۳۲ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و ۱۶۸۲۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری اسکان داده شدند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار همچنین تعداد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را ۷۷ هزار و ۶۰۰ نفر عنوان کرد که از بنا‌های تاریخی، اماکن مذهبی و موزه‌ها بازدید داشته اند.

نظر شما