شناسهٔ خبر: 65988698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده شدن عراقی‌ها برای روز جهانی قدس

عراقی‌ها خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه العهد، عراقی‌ها خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده می‌کنند.
عراقی‌ها مانند دیگر ملت‌های مسلمان بر گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید دارند تا وجدان‌ها و امید‌های آنان درباره لزوم آزاد کردن آن از لوث صهیونیست‌های اشغالگر، زنده بماند. آنان در این مناسبت که امام خمینی قدس سره آن را نامگذاری کرد، جنایت‌های اشغالگران غاصب را که با حمایت مهد اصلی شرارت در جهان یعنی آمریکا صورت می‌گیرد، یادآوری می‌کنند. آمریکا سلاح و پول در اختیار اشغالگران قرار می‌دهد تا بیگناهان در غزه را در برابر دیدگان همه جهان، به قتل برسانند.

<div id="video-display-embed-code_10969996"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197796/10969996?width=600&height=350"></script></div>


شیخ هادی سعادت روحانی ایرانی: مسئله قتل کودکان، زنان و سالمندان و هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مدارس مطرح است. هیچ چیزی باقی نمانده است که در غزه و فلسطین، هدف تجاوزگری قرار نگرفته باشد. مسئولیت اصلی همه اینها بر عهده شیطان بزرگ یعنی آمریکاست.

روحانی ایرانی: همانطور که امام خمینی قدس سره آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد، ما باید به این موضوع سرنوشت ساز توجه داشته باشیم.

جنگ غزه با واکنش‌هایی از طرف مقاومت اسلامی در عراق، لبنان و یمن روبرو شد که همراه با پشتیبانی و فداکاری بود و ضربات مقاومت، برای رژیم غاصب صهیونیستی، دردناک بوده است.

حلمی زاده مسئول رسانه‌ای کنسولگری ایران در نجف اشرف: مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، عراق و یمن و در سوریه، درباره راهبرد مشترک متحد هستند و می‌خواهند درسی به دشمن صهیونیستی بدهند که آن را فراموش نخواهد کرد.

امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شد، اما امسال جنایت‌های ضد بشریت در غزه، باعث شده است که هر روز، روز جهانی قدس اشغالی باشد.

نظر شما