شناسهٔ خبر: 65987872 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت ۴ نفر از ماموران فراجا در حمله تروریستی چابهار

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار، هلاکت تروریست‌های جیش الظلم توسط واحد‌های مبارزه با تروریسم فراجا و آزادی گروگان‌ها با عملیات واحد رهایی گروگان پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری ۴ نفر از ماموران فراجا به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

شهادت ۴ نفر از ماموران فراجا در حمله تروریستی چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص حوادث تروریستی شب گذشته تا امروز که درگیری نیرو‌های پلیس با عوامل تروریستی ادامه داشت، گفت: در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با شجاعت و آمادگی رزمی بالای پلیس روبرو شدند.

­

این مقام انتظامی افزود: در حادثه تروریستی دریابانی چابهار هر سه تروریست خنثی و به هلاکت رسیدند.

­

سخنگوی فراجا­ گفت: دو تروریست در اقدامی دیگر به کلانتری ۱۱ چابهار حمله که پس از عدم موفقیت به آپارتمان‌های مسکونی و مجاور متعرض و اقدام به گروگان‌گیری کردند که با حضور واحد تخصصی رهایی گروگان 5 خانواده‌ی دربند آزاد شدند.

­

سردار منتظرالمهدی افزود: واحد‌های مبارزه با تروریسم فراجا با وجود حضور تیم تروریستی در منطقه مسکونی و پرتراکم شهر چابهار، این افراد را در محاصره کامل قرار داده و زمین‌گیر کردند.

­

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات که با مشارکت فراجا و سپاه پاسداران انجام شد، گروگان‌ها در صحت و سلامت بوده و در این دو حادثه سه تن از پرسنل سلحشور پلیس به شهادت رسیدند، همچنین یک نفر از کارکنان مرزبانی فراجا که در واقعه تروریستی شب گذشته راسک به همرزمانشان در سپاه یاری رسانده بود نیز شهید شد.

نظر شما