شناسهٔ خبر: 65985386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس در قم از حرم تا مصلی قدس برگزار می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس قم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمعه با تشییع پیکر شهید صداقت از حرم بانوی کرامت آغاز و تا مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس با اشاره به اهمیت این روز و لزوم حمایت گسترده مردم از مسلمانان بی‌پناه غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به ویژه محکومیت اقدام تروریستی اخیر این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در سوریه، اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سمت میدان فلسطین و مصلای قدس خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: تجمع اولیه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) همراه وداع با پیکر شهید شهید محسن صداقت آغاز و پس از آن راهپیمایی از مسیر خیابان ارم، خیابان شهداء به سمت میدان فلسطین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه و رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران مراسم روز قدس قم خواهد بود.

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به تشییع شهید محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه همزمان با راهپیمایی روز قدس از عموم مردم ولایی و انقلابی قم ضمن شرکت در مراسم این روز دعوت کرد.

<div id="video-display-embed-code_10970162"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197529/10970162?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما