شناسهٔ خبر: 65984047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گلستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گلستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

دعوت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گلستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گلستان در بیانیه خود از آحاد ملت و خصوصا مردم اهل سنت گلستان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت کرده است.

دربخشی از این بیانیه آمده است؛ ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان رجاء واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال سرزمین مقدس فلسطینیان پایان خواهد داد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

روز جهانی قدس ایام خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه ظلم و ستم، وحشی‌گری، اشغال و جنایت رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است.

روز جهانی قدس ابتکار راهبردی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که با بینش عمیق و حکمت الهی اجازه نداد اندیشه و راه آزادسازی پاره تن جهان اسلام، فلسطین عزیز از یاد و خاطره مسلمانان جهان فراموش شود.

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سال‌ها ستم، وحشی‌گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستم‌دیده و مظلوم فلسطین است.

روزی مبارک برای پیگیری آرمانی مقدس و ماندگار است که با هیاهو‌های مثلث امپراطوری رسانه‌ای زر و زور و تزویر و با طرح‌های فریبکارانه و شکست‌خورده‌ی سازش و عادی‌سازی روابط، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

آنچه جهان امروز شاهد آن است، قوی‌تر شدن روز به روز گروه‌های مقاومت و مجهز شدن آنان به انواع تسلیحات و اراده محکم آنان برای مقاومت است.

اوضاع بحرانی و متزلزل داخلی و فساد دستگاه‌ها و حاکمان جنایت کار رژیم صهیونیستی، خبر از فروپاشی درونی و اضمحلال این ریشه فساد و تباهی را می‌دهد.

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت جنایات و خوی وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام و خصوصا مردم اهل سنت استان گلستان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت به عمل نموده و رجاء واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال سرزمین مقدس فلسطینیان پایان خواهد داد.

نظر شما