شناسهٔ خبر: 65978730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شایعه انفجار در مقر سپاه راسک

رسانه‌های وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم همچنان در شهرستان راسک تلاش دارند با انتشار اخبار دروغ به اقدام بزدلانه تروریست‌ها ضریب دهند.

صاحب‌خبر -

شایعه انفجار در مقر سپاه راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، رسانه‌های وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم که پیش از این و حین درگیری در شهرستان راسک تلاش داشتند با انتشار اخبار اغراق‌آمیز به اقدام بزدلانه تروریست‌ها ضریب دهند، در حالی که درگیری در مقر سپاه راسک ساعتی پیش با شکست تروریست‌ها به اتمام رسیده، دقایقی قبل با انتشار خبر دروغ وقوع انفجار مهیب و آتش‌سوزی در مقر سپاه راسک، تلاش دارند با عملیات روانی، از بار این شکست مفتضحانه بکاهند.

فیلم دستیابی تروریست‌ها به مهمات سپاه در راسک هم دروغ است. 

تروریست‌ها که موفق به نفوذ به مقر سپاه راسک نشدند، اکنون با استفاده از دروغ و فیلم‌های ساختگی برای خود دستاورد می‌سازند.

 

به گفته منابع آگاه، در حمله ترویستی گروهک جیش الظلم، دو تروریست که قصد ورود به کلانتری ۱۱ چابهار را داشتند به هلاکت رسیده‌اند؛ برخی دیگر نیز در محاصره افتاده‌اند.
تعدادی دیگر نیز با مشاهده آمادگی نیرو‌های کلانتری، در اطراف پراکنده شده بودند که آنها هم محاصره شده‌اند.


روایت یک ساعت گذشته معاون امنیتی وزیر کشور از حملۀ تروریستی امشب در چابهار و راسک
میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور: تروریست‌ها به مقر انتظامی دریابانی و مقر سپاه در راسک به‌طور همزمان حمله کردند، ضمن اینکه در مسیر اعزامی نیرو‌های کمکی هم کمین‌گذاری شده بود تا از اعزام نیرو‌ها برای کمک‌رسانی جلوگیری کنند.
وی افزود: در راسک تروریست‌ها با مقاومت رزمندگان موفق به ورود مقر سپاه نشدند و یک نفر از آنها هم کشته شد و درگیری‌ها ادامه دارد البته نیرو‌های تروریست هم در محاصره قرار دارند.
میراحمدی ادامه داد: در چابهار نیز درگیری‌ها ادامه دارد و با مقاومت رزمندگان ما در دریابانی و سایر نیرو‌ها یک نفر از تروریست‌ها کشته شد و تعدادی هم زخمی شده‌اند.
وی افزود: سه نفر از رزمنده‌های ما در این عملیات به شهادت رسیدند.
میراحمدی تاکید کرد: اوضاع تحت کنترل است و تروریست‌ها در محاصره هستند.
وی به اشاره به شایعات منتشر شده در خصوص درگیری گروهک تروریستی در مکان‌های دیگری از سیستان و بلوچستان  تاکید کرد: شهروندان به شایعات توجه نکنند و اکنون بجز راسک و چابهار در مکان دیگری در سیستان و بلوچستان درگیری نیست.

نظر شما