شناسهٔ خبر: 65975362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی و انگیزه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

انگیزه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با جنایات صهیونیستها امسال بیشتر از گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ حضور امسال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اعلام نفرت از استکبار و آمریکا و صهیونیست ها، پیام صریح حمایت از مظلوم و خداقوت به قهرمانان مقاوم فلسطین را هم دارد.

حضوری که پیام حمایت همه جانبه مسلمانان در سراسر جهان از برادران و خواهران دینی خود در غزه را محکمتر و رساتر از همیشه نشان می دهد.

ظلم و تجاوز و درنده خویی صهیونیست ها با چراغ سبز آمریکا روز به روز شدیدتر می شود اما در مقابل، دلیرمردان و شیرزنان روزه داری هستند که خانه بر سرشان آوار می شود و عزیزانشان به شهادت می رسند ولی تسلیم ظلم نمی شوند.

در کنار همه بی تفاوتی ها و سکوت مجامع بین المللی و دولتهای عربی، ملت بزرگ ایران همواره نشان داده حامی و پشتیبان اصلی مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه است و آرمان قدس شریف هیچگاه قابل معامله و فراموش شدنی نیست.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میعادگاه مردم آزاده و عدالت خواه در سراسر جهان و حاوی پیام حمایت از مظلوم و انزجار از همه ظالمان و متجاوزان و مستکبران است.

 

<div id="video-display-embed-code_10966678"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4196967/10966678?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما