شناسهٔ خبر: 65956745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روز قدس، روز فریاد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قبله اول مسلمانان نامگذاری شده است و مردم مسلمان و روزه‌دار مهاباد هم در این روز هم صدا و هم قدم می‌شوند و فریاد دفاع از مظلوم و رهایی قبله اول مسلمانان را سر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، همزمان با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و در آستانه روز جهانی قدس، مسلمانان برای حمایت از آرمان فلسطین به میدان می‌آیند.  مردم فلسطین سال‌هاست به جرم دفاع از قبله اول مسلمین، مورد حمله صهیونیست‌های غاصب قرار گرفته‌اند.

قصه قدس و مردمان سرزمین‌اش، قصه پرغصه جهان اسلام و تمام آزادی‌خواهان جهان است. مردمان این قطعه از جهان اسلام از خانه و کاشانه‌شان مظلومانه رانده شده و سرزمین سبزشان به تلی از خاکستر تبدیل شده، درختان سرافراز و ایستاده زیتون‌شان قد خم کرده، پیران، جوانان، زنان، مردان و کودکان مظلومش با فقر و درد و بی‌خانمانی و غربت دست و پنجه نرم می‌کنند. با وجود همه ظلم‌ها و ستم‌های روا داشته شده به قدس و مردمان مظلومش، صدای رسای «آزادی قدس» از چهار سوی جهان به گوش می‌رسد.

مردم مهاباد در سال‌روز جهانی قدس، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب هم‌زمان با سراسر کشور و همگام با مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان با مشت‌های گره کرده، ندای «الله‌اکبر» سر داده و آزادی قدس شریف را رساتر از همیشه سر خواهند داد.

<div id="video-display-embed-code_10962836"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4196057/10962836?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما