شناسهٔ خبر: 65967715 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

وزیر فرهنگ:

نمایشگاه کتاب امسال در مصلا برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است‌، نمایشگاه کتاب امسال در مصلا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ایرنا،
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن نیز افزود: حضور مردم در نمایشگاه قرآن برای همه ما خارج از تصور بود.

وی گفت: بخش عفاف و حجاب و پوشش اسلامی و دیگر بخش ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

اسماعیلی ادامه داد: انشاالله با توکل به خدا بتوانیم در سالهای آینده کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ دهیم و حوزه کاری را در این زمینه گسترش دهیم.

وی گفت: از ابتدای طوفان‌الاقصی چند کار مهم فرهنگی در موضوع حمایت از غزه داشتیم.در شورای فرهنگ هم به همین مناسبت دو روز اختصاص داده شد. در نمایشگاه قرآن گفت‌وگوهای تهران با موضوع غزه و فلسطین برگزار کردیم و ۲۸ کشور در این موضوع مشارکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است‌.نمایشگاه کتاب امسال در مصلا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با کشورهای دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان میهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

وی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن از اول فروردین، افزود: واقعا حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد از جمله آیه‌های زندگی و پویش حافظ شو که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد، ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما