شناسهٔ خبر: 65967377 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وزیر فرهنگ: امسال نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: امسال تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب اندیشیده شده و قرار است تا این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار شود.

به گزارش شفقنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیات دولت گفت: مردم استقبال خوبی از نمایشگاه قران داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شاءالله با توکل به خدا بتوانیم در سالهای آینده به این اشتیاق و مطالبه مردم  به صورت کمی و کیفی پاسخ دهیم و حوزه کاریمان را در این زمینه گسترش دهیم.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: امسال تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب اندیشیده شده و قرار است تا این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار شود.

وزیر فرهنگ با اشاره به مهمان های این نمایشگاه گفت: با کشورهای دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

او با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن گفت: واقعا حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی در حاشیه این نمایشگاه از جمله «آیه‌های زندگی» و پویش «حافظ شو» برگزار شد که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد. امیدواریم در سال‌های آینده هم بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.

نظر شما