شناسهٔ خبر: 65937763 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۵ پست هلال‌احمر در جاده‌های آذربایجان‌غربی همچنان فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۳۵ پست ثابت و موقت نوروزی امداد و جوانان در ایام نوروز در این استان مستقر بوده و فعال هستند.

صاحب‌خبر -

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح خدمات بشردوستانه‌ی نوروز از سوی هلال‌احمر، گفت: ۲۳ پست ثابت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و ۱۲ تیم سیار نیز در قالب طرح سحاب در آذربایجان‌غربی فعال هستند و از ۲۴ اسفند ماه تاکنون بیش از ۱۶۵هزار و ۵۵۷ نفر خدمات سلامت محور رایگان خدمات ارائه داده اند.

وی اضافه کرد: ۷۷ هزار و ۴۱۸ نفر اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز ۹ هزار و ۳۵۷ نفر خدمات آموزشی ارائه و ۷ هزار و ۸۲۵ نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های دوستدار کودک بهره‌مند شده اند.

وی با تاکید بر برپایی ایستگاه‌های نماز در این پایگاه‌ها گفت: در این مدت، ۵ هزار و ۴۳۷ نفر نیز از ظرفیت‌های ایجاد شده خیمه‌های نماز استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تا ۱۷ فروردین ماه هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات رسانی دارد، افزود: ۱۸ هزار و ۲۲۹ نفر نیز به پویش بهرفت پیوسته و ۲ هزار نفر به روز عضو داوطلب جوان در این پست‌ها فعالیت دارند.

جمعیت هلال‌احمر جدا از امداد رسانی و واکنش سریع در زمان رخداد‌های ناگوار، با برپایی چادر، خیمه و محل اسکان درمبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها اقدام به ارائه خدمات بشر دوستانه برای مسافران هر استان دارد.

نظر شما