شناسهٔ خبر: 65927034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۸۰۰ کودک تحت حمایت بهزیستی زنجان هستند

مدیرکل بهزیستی استان گفت: ۸۰۰ کودک در طرح حامی تحت حمایت بهزیستی استان زنجان هستند و ۶۷۰ خیر و حامی نیز این اداره کل را همراهی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

۸۰۰ کودک تحت حمایت بهزیستی زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو با بیان اینکه هم اکنون ۳۶۰ کودک، چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند، گفت: طرح حامی یکی از طرح‌هایی موفق بهزیستی برای حمایت از کودکان نیازمند است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند در این مسیر یاریگر بهزیستی باشند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند به ادارات بهزیستی استان مراجعه کنند و با تعیین مبلغ ماهیانه کمکی خود موجب ادامه تحصیل و بهبود زندگی کودکان شوند.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین با بیان اینکه یکی از طرح‌های بهزیستی استان، شکرانه سلامت است، گفت: در این طرح نیز مبلغ مشخصی از حقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی کسر می‌شود.

خدابنده لو ادامه داد: این مبالغ به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان به منظور کمک به مددجویان تحت پوشش واریز می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان در ابتدای سال گذشته، هفت برنامه با شعار "لبخند بسازیم" به صورت یکپارچه در ادارات بهزیستی استان اجرا شد.

به گفته  مدیرکل بهزیستی استان میزان مشارکت‌های مردمی به صورت" نقدی، غیر نقدی و خدماتی "در این هفت برنامه بیش از ۱۷ میلیارد ریال بود که ۱۰ میلیارد ریال آن مربوط به عید همدلی در عید فطر بوده است.

نظر شما