شناسهٔ خبر: 65431776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۲۴ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند

از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند در استان زنجان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۲۴ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت می‌کند.


هاشمی ادامه داد: حمایت‌های مالی هلال احمر در بخش‌های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: کمک هزینه پاراکلینیک (سونوگرافی، سی تی اسکن)، تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت‌های مالی جمعیت هلال احمر در استان زنجان است.


به گفته هاشمی این کمک هزینه درمانی، طی هشت مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

نظر شما