شناسهٔ خبر: 65920764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر آیت‌الله سبحانی از عملکرد استاندار قم

قم - ایرنا - آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با قدردانی از اقدامات استاندار قم ابراز امیدواری کرد: سایر استانداران نیز در مدیریت خود اینگونه عمل کرده تا معیشت و زندگی مردم در رفاه و شرایط بهتری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سبحانی در این دیدار با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم تصریح کرد: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزو محصولات مرغوب به‌شمار می‌رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.

تقدیر آیت‌الله سبحانی از عملکرد استاندار قم

آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، عنوان کرد: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته‌ قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت ساخت آپارتمان‌ برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار باشد.

وی در ادامه با انتقاد از افزایش نرخ تاکسیرانی در استان قم گفت: گزارش‌هایی از افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم رسیده که این مساله سبب نارضایتی مردم شده ‌که انتظار است نسبت به این موضوع اقدمات فوری انجام دهید.

تقدیر آیت‌الله سبحانی از عملکرد استاندار قم

استاندار قم نیز در این دیدار بیان کرد: در بدو ورود به استان رسیدگی به مسائل فرهنگی، معیشتی و مسکن را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به همه معاونین و مدیران کل دستگاه‌ها دستور دادم که در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سید محمد آقامیری افزود: دغدغه اصلی‌ام آن است در فرصتی که نصیبمان شده توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم تا بتوانیم مشکلی از مسائل مردم شریف، متدین و انقلابی قم را حل نماییم.

نظر شما