شناسهٔ خبر: 65913260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم هوای بهاری در مازندران

هوای گرم و بهاری امروز هم در مازندران ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و بهاری در استان گفت: تا پنجشنبه هفته آینده (۱۶ فروردین) در مناطق پایین دست و ساحلی، بارش قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت، اما در ارتفاعات روز‌های دوشنبه و چهارشنبه برخی ساعات، بارش باران پیش بینی می‌شود.

غلامپور با بیان اینکه بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ فردا یکشنبه ضمن کاهش دما ، وزش باد نسبتا شدید در پایین دست خواهیم داشت افزود: به شالیکاران توصیه می شود برای محکم کردن پوشش نایلونی خزانه ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر یکشنبه تا دوشنبه ۱۳ فروردین با عبور موج از منطقه رگبارهای پراکنده به ویژه در ارتفاعات خواهیم داشت گ،گفت: در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین خاطرنشان کرد: سه شنبه ۱۴ فروردین جو استان پایدار و با روند افزایشی دما همراه خواهد بود و عصر چهارشنبه تا صبح پنج شنبه نیز در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

غلامپور افزود: دریا امروز موج کوتاه دارد و از امشب به تدریج مواج می شود که برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.


به گفته وی؛ دیروز ساری با ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین و صبح امروز بلده با دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شدند.

نظر شما