شناسهٔ خبر: 65911429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نجات ۳ گردشگر نوروزی از غرق شدگی در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از نجات ۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل دریا خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین خواجه صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ظهر روز جمعه یک گردشگر نوروزی با وجود وضعیت نامساعد جوی دریا اقدام به شنا در آب‌های مواج ساحل بندر عسلویه کرده و باعث به خطر افتادن جان خود و سایر اعضای خانواده خود شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این جوان وارد آب شده و به دلیل مواج بودن دریا و نداشتن مهارت شنا در حال غرق شدن بود که برادر او، سپس پدرش برای نجات جان فرزندش وارد آب شده و آنها هم نه تنها موفق به نجات غریق نشدند بلکه خودشان هم دچار غرق شدگی شدند.

سرهنگ حسین خواجه افزود به محض مشاهده این صحنه از سوی ماموران انتظامی پارک ساحلی نخل تقی، بلافاصله وارد عمل شده و با توجه به مهارت و آموزش‌هایی که در نجات غریق داشتند خود را به آب دریا زده و با کمک شخصی از اهالی محل با زحمت و مشقت زیاد موفق به نجات هر سه نفر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: پس از دریافت این خبر خودم به همراه فرماندار شهرستان عسلویه با حضور در صحنه، از این افسر وظیفه شناس فراجا و اهالی محل تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود گردشگران دریایی ایام نوروز با توجه جدی به نکات ایمنی، سفر را به کام خود و همراهان‌شان تلخ نکنند.

نظر شما