شناسهٔ خبر: 65902991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ایام نوروز

مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک+فیلم

روستای مهرجان مقصد گردشگران داخلی وخارجی در ایام نوروز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛  دهیار روستای مهرجان با اشاره به اینکه روستای مهرجان دارای ۹ اقامتگاه بوم گردی است گفت: در ایام نوروز گردشگران می‌توانند از ساباط‌ها، بادگیر‌ها بقعه شمس الدین و نخلستان بزرگ روستا بازدید کنند.
ابوالفضل شمسایی افزود: نوروز امسال برای نخستین بار پس از ۱۲ سال از شروع به ساخت ورزشگاه این روستا مسابقات جام رمضان در آن برگزار شد.
وی ادامه داد: ۸ تیم از روستا‌های مهرجان، گرمه و اردیب در این مسابقات شرکت کردند که در پایان تیم شهید براتعلی شمسایی توانست قهرمان اولین دوره مسابقات جام رمضان در روستای مهرجان شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10950807"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4193081/10950807?width=600&height=350"></script></div>
مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک
 

نظر شما