شناسهٔ خبر: 65895979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی زندانیان به برکت کلام وحی

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد از بند رهایی یافتند.

صاحب‌خبر -

آزادی زندانیان به برکت کلام وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان، هفدهمین محفل قرآنی زندان مرکزی یزد برگزار و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.
در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام وحی توسط قاری بین الملل حامد شاکر نژاد قرائت شد و پس از آن حکم آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آنان اهدا شد.
مدیرکل زندان‌های مرکزی استان یزد گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون، به برکت محافل قرآنی و کمک خیران، ۶۰ زندانی از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.
مقبلی افزود: هم اکنون ۱۲۰ زندانی جزائم غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می‌برند که ۴۸ نفر مشمول کمک‌های ستاد دیه هستند و با مبلغی حدود ۶۰ میلیارد تومان زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: افتخار ما این است که تاکنون ۶۲۰ زندانی استان یزد موفق به حفظ نیم جزء تا حفظ کامل قرآن کریم شدند و در رشته‌های مختلف قرآنی مشغول قرآن آموزی هستند.
محافل نورانی کلام وحی از آغاز ماه مبارک در زندان‌های استان یزد آغاز شده است و در این آئین معنوی، روزانه جزء خوانی کلام وحی برگزار می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10949528"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4192696/10949528?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما