شناسهٔ خبر: 65894738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

غزه گورستان قوانین بین المللی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: غزه گورستان قوانین بین المللی است  وبیش از ۱۷۰روز است که شاهد جنایات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه هستیم .

صاحب‌خبر -

غزه گورستان قوانین بین المللی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: غزه گورستان قوانین بین المللی است  وبیش از ۱۷۰روز است که شاهد جنایات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه هستیم  و مردم مظلوم فلسطین زیر ظلم و ستم ونسل کشی نازی وار قرار گرفتند.

 

رقیه موسویان افزود: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در حمله به بیمارستان الشفاء وکشتار و خشونت وهتک حرمت زنان مسلمان، نشان از ضعف این رژیم در برابر عزم و اراده مردم غزه وبخصوص محور مقاومت یعنی زنان و کودکان دارد.

 

وی ادامه داد: مردم روزه‌دارغزه با خون افطار می کنند و سران کشورهای عرب و رهبران جامعه جهانی و مدافع حقوق بشر و... خفگان گرفته اند. اعدام های میدانی، بازداشت ها و کوچاندن آوارگان و دیگر اقدامات غیرانسانی و نازیستی، علیه فلسطینی ها در بیمارستان شفا و نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت آمریکا، نشان دهنده جنایت جنگی بوده و حکایت از اینست که رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته به اهداف خود در جنگ غزه برسد رژیم صهیون در اوج ضعف خود وبه دنبال خلق پیروزی خیالی، به بیماران و زنان و کودکان زخمی بیمارستان حمله کرده است تا مردم غزه را به سمت جنوب کوچ داده و این سرزمین را هم به مناطق اشغالی خود اضافه کنند.

 

موسویان با بیان اینکه غزه گورستان قوانین بین المللی است، ادامه داد: مردان را بازداشت و شکنجه، زنان را مورد تجاوز و کودکان را بمباران و زنان بار دار توسط بلدزرها دریده می شوند و این غم برای ملتهای مسلمان یک دردکشنده است.

 

موسویان گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) : صبر تاریخی مردم غزه، موضوع فلسطین را علی رغم خواست دشمن به مسئله اول جهان تبدیل کرده است. جنگ ترکیبی روانی صهیون و مارپیچ سکوت رسانه های شاخص حلقه بگوش آمریکا و انگلیس، برای سرپوش گذاشتن به جنایات قرن حاضر با هدف شکستن مقاومت مبارزان فلسطینی، راه بجایی نبرده و خیزش عظیم مردم جهان برای ریشه کنی اسرائیل، این بلای عظیم بشریت را بدنبال دارد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی افزود: ما جامعه زنان سپاه شهدا ضمن اعلام نفرت و محکومیت جنایات جنگی صهیون باپشتیبانی آمریکا در غزه، تاکید می کنیم که این جنایات شنیع خللی در عزم ملتهای مسلمان و ملت مظلوم فلسطین در پایداری و پایبندی به حق آزادی و تعیین سرنوشت خود ایجاد نخواهد کرد و ما زنان بسیجی آذر بایجان غربی ضمن اعلام همبستگی و همدلی با زنان و مردم مقاوم غزه، تاکید می کنیم اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان و تشکیل اتحادیه اسلامی، لازمه مقابله با شیاطین استکبار جهانی و صهیونیستی در قرن حاضر بوده، تا این وحدت زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و بقیةالله فی الارضه باشد.

 

 

نظر شما